18 липня 2024 року Вища рада правосуддя оголосила повторний конкурс на зайняття посади керівника служби дисциплінарних інспекторів – заступника керівника секретаріату Вищої ради правосуддя.
про проведення конкурсу на зайняття посади керівника служби дисциплінарних інспекторів – заступника керівника секретаріату Вищої ради правосуддя
18 липня 2024 року Вища рада правосуддя, розглянувши питання про оголошення повторного конкурсу на зайняття посади керівника служби дисциплінарних інспекторів – заступника керівника секретаріату Вищої ради правосуддя вирішила оголосити конкурс на зайняття посади керівника служби дисциплінарних інспекторів – заступника керівника секретаріату Вищої ради правосуддя.
До посадових обов’язків (повноважень) керівника служби дисциплінарних інспекторів належать:
- організація роботи служби дисциплінарних інспекторів;
- координація діяльності дисциплінарних інспекторів;
- порушення перед Вищою радою правосуддя питання про звільнення дисциплінарних інспекторів, застосування до дисциплінарних інспекторів заходів заохочення, дисциплінарного впливу, присвоєння рангів державних службовців;
- здійснення дисциплінарного провадження стосовно дисциплінарних інспекторів, заступника керівника служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя;
- розподіл повноважень із заступником керівника служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя;
- оцінювання результатів службової діяльності дисциплінарних інспекторів;
- безпосереднє керівництво працівниками, які здійснюють організаційне забезпечення служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя;
- інші обов’язки (повноваження), визначені Законом України «Про Вищу раду правосуддя» та Положенням про службу дисциплінарних інспекторів.
Умови оплати праці
Посадовий оклад керівника служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя встановлюється в розмірі 40 прожиткових мінімумів для працездатних осіб, встановлених на 1 січня календарного року.
Керівнику служби дисциплінарних інспекторів Вищої ради правосуддя премії та стимулюючі виплати не встановлюються.
На керівника служби дисциплінарних інспекторів поширюється дія Закону України «Про державну службу», відповідно до якого він має право на надбавку
за вислугу років (її розмір визначається цим Законом) та надбавку за ранг державного службовця (її розмір визначається Кабінетом Міністрів України).
Відповідно до статті 54 Закону України «Про державну службу» державним службовцям може надаватися матеріальна допомога для вирішення соціально-побутових питань. Порядок надання та розмір такої допомоги визначаються Кабінетом Міністрів України.
Положеннями статті 57 цього Закону передбачено надання державним службовцям щорічної основної оплачуваної відпустки тривалістю
30 календарних днів, якщо законом не передбачено більш тривалої відпустки, з виплатою грошової допомоги у розмірі середньомісячної заробітної плати.
Вимоги до кандидатів на посаду керівника служби дисциплінарних інспекторів – заступника керівника секретаріату Вищої ради правосуддя
На посаду керівника служби дисциплінарних інспекторів може бути призначена особа, яка відповідає вимогам до дисциплінарного інспектора (досягла тридцяти років, має вищу юридичну освіту), має стаж професійної діяльності у сфері права не менше семи років, досвід роботи на посадах державної служби категорії «А» чи «Б» або на посадах не нижче керівників структурних підрозділів в органах місцевого самоврядування, або досвід роботи на керівних посадах підприємств, установ та організацій незалежно від форми власності не менше трьох років, а також вільно володіє іноземною мовою, яка є однією з офіційних мов Ради Європи.
Інформація щодо строковості призначення на посаду
Керівник служби дисциплінарних інспекторів призначається на посаду Вищою радою правосуддя строком на п’ять років за результатами відкритого конкурсу.
Особа не може обіймати посаду керівника служби дисциплінарних інспекторів більш як два строки.
Вичерпний перелік інформації, необхідної для участі в конкурсі, та строк її подання
Особа, яка бажає взяти участь у конкурсі, подає:
1) заяву про участь у конкурсі за формою, що додається до цього оголошення (роздруковану та підписану);
2) мотиваційний лист;
3) резюме за формою передбаченою Порядком проведення конкурсу на зайняття посад державної служби, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2016 року № 246 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/246-2016-%D0%BF#Text);
4) заяву (роздруковану та підписану), в якій повідомляє, що до неї не застосовуються заборони, визначені частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», надає згоду на проходження перевірки та на оприлюднення відомостей стосовно неї відповідно до зазначеного Закону згідно з додатком 1 до Порядку проведення перевірки достовірності відомостей щодо застосування заборон, передбачених частиною третьою або четвертою статті 1 Закону України «Про очищення влади», затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 жовтня 2014 року № 563 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/563-2014-%D0%BF#Text);
5) копію Державного сертифіката про рівень володіння державною мовою (витяг із реєстру Державних сертифікатів про рівень володіння державною мовою), що підтверджує рівень володіння державною мовою, визначений Національною комісією зі стандартів державної мови (подається не пізніше визначеної конкурсною комісією дати початку співбесід із кандидатами);
6) копію декларації особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року подання документів, та посилання на відповідну сторінку Єдиного державного реєстру декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування (у паперовій формі);
7) письмову згоду (роздруковану та підписану) на проведення спеціальної перевірки за формою згідно з додатком 1 до Порядку проведення спеціальної перевірки стосовно осіб, які претендують на зайняття посад, які передбачають зайняття відповідального або особливо відповідального становища, та посад з підвищеним корупційним ризиком, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 25 березня 2015 року № 171 (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/171-2015-%D0%BF#Text);
8) автобіографію на дату надання згоди на проведення спеціальної перевірки, яка створена в електронній формі, роздрукована, підписана власноруч і містить, зокрема, відомості про: прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), дату і місце народження, громадянство (зокрема громадянство (підданство) іноземної (іноземних) держави (держав), документи, які надають претенденту на посаду право на постійне проживання на території іноземних держав (за наявності), а також факт подання документів, необхідних для оформлення громадянства (підданства) іноземної (іноземних) держави (держав); освіту (назва закладу вищої освіти (іншого закладу освіти), рік вступу до такого закладу та рік закінчення, реквізити диплома, здобутий освітньо-кваліфікаційний рівень (ступінь освіти), спеціальність, кваліфікацію, науковий ступінь); наявність допуску до державної таємниці, а також факти скасування раніше наданого допуску за порушення законодавства про державну таємницю (або відмови у його наданні); відношення претендента на посаду до виконання військового обов’язку, проходження військової служби (у разі її проходження) та/або перебування на військовому обліку військовозобов’язаних; останнє місце роботи (служби) та посаду;
9) копії сторінок паспорта громадянина України у формі книжечки з даними про прізвище, ім’я та по батькові (за наявності), видачу паспорта та адресу зареєстрованого місця проживання або лицьового і зворотного боків паспорта громадянина України у формі картки та витягу з реєстру територіальної громади для підтвердження інформації про місце проживання (перебування) або електронні копії е-паспорта та е-паспорта для виїзду за кордон (за наявності відповідної технічної можливості);
10) копії документів про освіту (з додатками), вчені звання та наукові ступені;
11) медичну довідку про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин (за формою первинної облікової документації № 100-2/о, затвердженою наказом Міністерства охорони здоров’я України від 18 квітня 2022 року № 651 «Про затвердження Порядку проведення попередніх, періодичних та позачергових психіатричних оглядів, у тому числі на предмет вживання психоактивних речовин», зареєстрованим у Міністерстві юстиції України 15 червня 2022 року за № 648/37984);
12) копію військово-облікового документа: для військовозобов’язаного, резервіста – військового квитка або тимчасового посвідчення військовозобов’язаного; для військовослужбовця – військового квитка, посвідчення особи військовослужбовця;
13) копію реєстраційного номера облікової картки платника податків (індивідуальний ідентифікаційний номер).
Прийом документів здійснюється з 22 липня 2024 року до 22 серпня 2024 року (включно) до 24:00, якщо документи подаються в електронній формі, або до 17:00 22 серпня 2024 року, якщо документи подаються особисто.
Документи приймаються в електронному вигляді на електронну пошту konkurs.sdi.vrp@hcj.gov.ua або в паперовому вигляді за адресою: вул. Студентська, 12-а, м. Київ.
У разі подання документів в електронному вигляді документи, необхідні для участі в конкурсі, скануються в порядку, передбаченому в цьому оголошенні, та надсилаються одним PDF-файлом (розміром не більше 15 Мб), без накладення КЕП. Усі заяви, що входять до пакета документів, перед скануванням кандидат роздруковує та особисто підписує.
Прізвище, номер телефону та адреса електронної пошти особи, яка надає додаткову інформацію з питань проведення конкурсу
Начальник управління з питань персоналу Дудченко Юрій Леонідович
Контакти: (044) 481-06-22
З повним текстом Порядку проведення конкурсу на зайняття посад керівника служби дисциплінарних інспекторів та його заступника, дисциплінарного інспектора можна ознайомитись на офіційному сайті ВРП.