Вища рада правосуддя 16 березня 2023 року продовжила строк надання суддями згоди на відрядження одного судді до Котелевського районного суду Полтавської області до 27 березня 2023 року.
Нагадаємо, Вища рада правосуддя рішенням від 28 лютого 2023 року про початок процедуру відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, а саме
до Котелевського районного суду Полтавської області – 1 судді.
Десятиденний строк подання документів суддями, які виявили бажання бути відрядженими до вказаного суду, закінчився 13 березня 2023 року.
Протягом зазначеного строку жоден суддя не виявив бажання бути відрядженими до вказаного суду.
З метою врегулювання навантаження та забезпечення належних умов доступу до правосуддя у Котелевському районному суді Полтавської області Вища рада правосуддя вирішила, що строк надання суддями згоди на відрядження до цього суду слід продовжити.
Судді, які виявили бажання бути відрядженими до вказаного суду, повинні до 27 березня 2023 року подати до Вищої ради правосуддя такі документи:
згоду на відрядження до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, адресовану Вищій раді правосуддя, за формою згідно з додатком 1-2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (із змінами);
довідку для розгляду питання щодо відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя за формою згідно з додатком 2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (із змінами);
інші документи згідно із зазначеним у згоді на відрядження переліком, які можуть бути враховані під час вирішення питання про відрядження судді.
Документи для відрядження можуть бути подані суддею особисто до Вищої ради правосуддя за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 12-А. Час для подання документів:
- з понеділка по четвер з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 16 год 00 хв;
- у п’ятницю з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 15 год 00 хв.
Також документи можна надсилати електронною поштою на адресу assistant@hcj.gov.ua.
У такому випадку документи мають бути відскановані окремими файлами у форматі PDF із зазначенням назви кожного з них. До них має бути додане відскановане у форматі PDF підтвердження про направлення оригіналів документів до Вищої ради правосуддя засобами поштового зв’язку (опис вкладення разом із розрахунковим документом).
Звертаємо увагу, що документи мають бути подані відповідно до приписів Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (із змінами), та умов, зазначених в оголошенні.