Вища рада правосуддя оголошує про початок процедури відрядження суддів до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя.
Відповідно до рішень від 27 квітня 2023 року № 443/0/15-23, № 444/0/15-23, № 445/0/15-23 та № 446/0/15-23 Вища рада правосуддя оголошує про початок процедури відрядження суддів до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, а саме до:
Апостолівського районного суду Дніпропетровської області – 2 суддів;
Козятинського міськрайонного суду Вінницької області – 2 суддів;
Сумського апеляційного суду – 5 суддів;
Тернівського міського суду Дніпропетровської області – 1 судді.
Судді, які виявили бажання бути відрядженими до вказаних судів, повинні протягом десяти днів (з дня оголошення про початок процедури відрядження суддів) подати до Вищої ради правосуддя такі документи:
згоду на відрядження до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя, адресовану Вищій раді правосуддя, за формою згідно з додатком 1-2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами);
довідку для розгляду питання щодо відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації для здійснення правосуддя за формою згідно з додатком 2 до Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами);
інші документи згідно із зазначеним у згоді на відрядження переліком, які можуть бути враховані під час вирішення питання про відрядження судді.
Документи для відрядження можуть бути подані суддею особисто до Вищої ради правосуддя за адресою: м. Київ, вул. Студентська, 12-А.
Час для подачі документів:
- з понеділка по четвер з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 16 год 00 хв;
- у п’ятницю з 08 год 00 хв до 12 год 00 хв та з 12 год 45 хв до 15 год 00 хв.
Також документи можна надсилати електронною поштою на адресу assistant@hcj.gov.ua.
Документи щодо відрядження, які надсилаються електронною поштою, мають бути відскановані окремими файлами у форматі PDF із зазначенням назви кожного з них. Також має бути додане відскановане у форматі PDF підтвердження про направлення оригіналів документів до Вищої ради правосуддя засобами поштового зв’язку (опис вкладення разом із розрахунковим документом).
Звертаємо увагу, що документи мають бути подані відповідно до приписів Порядку відрядження судді до іншого суду того самого рівня і спеціалізації (як тимчасового переведення), затвердженого рішенням Вищої ради правосуддя від 24 січня 2017 року № 54/0/15-17 (зі змінами), та умов, зазначених в оголошенні.