Вища рада правосуддя затвердила Зміни до Регламенту Ради з метою унормування використання у своїй роботі модуля «Електронний кабінет» підсистеми «Електронний суд» та налагодження обміну документами в електронному вигляді.
Відтепер повідомлення про втручання в діяльність суддів щодо здійснення правосуддя, заяви щодо несумісності, дисциплінарні скарги можна подавати до ВРП не лише в письмовій, а й в електронній формі через модуль «Електронний кабінет» підсистеми «Електронний суд», або надсилати на офіційну електронну адресу Ради. Такі заяви і скарги слід подавати з використанням кваліфікованого електронного підпису. Діловодство щодо документів у згаданих справах буде здійснюватися з використанням електронних засобів.
За словами заступника Голови ВРП Олексія Маловацького, зміни спрямовані на спрощення процедур, дадуть можливість дистанційно обмінюватись інформацією.
Як ми повідомляли, Вища рада правосуддя разом із Державною судовою адміністрацією України завершили розробку підсистеми «Електронне правосуддя» для ВРП та проводили її тестування перед застосуванням у судах. Олексій Маловацький зауважив, що в умовах карантину та хронічної нестачі бюджетних коштів на повідомлення сторін про розгляд справи впровадження електронного судочинства набуває особливого значення.